Pon. - Pt.: 9-17 800 13 33 77
Test słuchu online
Przetestuj swój słuch, wykonując nasz test słuchu online. Test zajmie tylko kilka minut i umożliwi dokonanie wstępnej oceny Twojego słuchu.

Najczęściej zadawane pytania

Czy salony słuchu GEERS Dobry Słuch są otwarte?
Aktualne informacje o godzinach otwarcia oraz adresy i numery telefonu do naszych placówek dostępne są tutaj. O ewentualnych zmianach będziemy informować na bieżąco.
 
Ile osób jednocześnie przebywa w salonie słuchu GEERS Dobry Słuch w trakcie wizyty?
Każda wizyta odbywa się indywidualnie po wcześniejszym umówieniu telefonicznym. W trakcie badania, w salonie przebywa jednocześnie jeden pacjent, a pracownicy są wyposażeni w środki ochrony indywidualnej.
 
Czy badanie słuchu jest bezpieczne?
Nasi pacjenci umawiają się telefonicznie, a wszystkie wizyty odbywają się indywidualnie. Pracownicy są wyposażeni w środki ochrony indywidualnej, zaś nasze salony są regularnie odkażane – stosujemy profesjonalne środki do dezynfekcji, które niszczą wszelkie wirusy i bakterie. 
 
Czy sprzęt do badania słuchu jest dezynfekowany po każdym użyciu?
Tak, stosujemy profesjonalne środki do dezynfekcji, które niszczą wszelkie wirusy i bakterie.
 
Czy mogę przełożyć lub odwołać wizytę?
Tak, jesteśmy dostępny pod numerem 800 133 377 w godzinach 8:00-17:00. Można także kontaktować się z nami mailowo: info@geers.pl
 
Czy w salonach GEERS Dobry Słuch dostępne są środki do dezynfekcji?
Tak, nasze salony są regularnie odkażane – stosujemy profesjonalne środki do dezynfekcji, które niszczą wszelkie wirusy i bakterie. Klienci również mają możliwość zdezynfekowania dłoni podczas wizyty w naszych salonach.
 
Czy mogę przyjść na wizytę jeśli jestem przeziębiony? 
W związku ze szczególną sytuacją oraz w trosce o wspólne dobro, prosimy o przełożenie wizyt pacjentów, którzy stwierdzili u siebie objawy infekcji lub w ciągu 2 ostatnich tygodni wrócili z zagranicy lub mieli kontakt z takimi osobami. Dziękujemy za zrozumienie.
 
Co zrobić, jeśli jestem w trakcie testowania aparatów słuchowych?
W sprawie testowania aparatów słuchowych należy skontaktować się z salonem GEERS Dobry Słuch, w którym zostały one wypożyczone. Personel udzieli szczegółowych informacji na temat możliwości bezpiecznego zwrotu, adresy i numery telefonu do naszych placówek dostępne są tutaj.
 
 
Niniejsza strona internetowa lub aplikacja wykorzystuje pliki cookies. W celu uzyskania dodatkowych informacji o sposobie wykorzystywania przez nas plików cookies, należy zapoznać się z naszym Oświadczeniem o ochronie danych. Ogólne informacje na temat plików cookies znajdują się na stronie www.allaboutcookies.org. Pozostając na tej stronie internetowej, wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie plików cookies.