Pon. - Pt.: 9-17 800 13 33 77

Reklamacje i skargi

Jak złożyć reklamację lub skargę?

Szanowny Kliencie,

Jeśli nie jesteś zadowolony ze świadczonych przez nas usług, jakości zakupionego towaru lub chcesz podzielić się swoją opinią na temat naszej pracy możesz złożyć reklamację w jeden z poniższych sposobów:

Sonova Audiological Care Polska Sp z o.o.

Ul. Narutowicza 130

90-146 Łódź

Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko klienta, adres do korespondencji oraz adres e-mail, na który ma zostanie przesłane potwierdzenie przyjęcia reklamacji wraz z jej numerem, a także nr telefonu kontaktowego.

Czas odpowiedzi na reklamację wynosi od 14 do 30 dni. O wyniku reklamacji zostaniesz poinformowany listownie lub e-mailowo, na wskazany w zgłoszeniu adres.

Jeśli chcesz sprawdzić status swojej reklamacji skontaktuj się z nami pod nr 800 133 377 podając swoje imię i nazwisko, a także nr reklamacji i datę jej złożenia.