Szanowny Kliencie,
Jeśli nie jesteś zadowolony ze świadczonych przez nas usług, jakości zakupionego towaru lub chcesz podzielić się swoją opinią na temat naszej pracy możesz złożyć reklamację w jeden z poniższych sposobów:
Sonova Audiological Care Polska Sp z o.o.
Ul. Narutowicza 130
90-146 Łódź
Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko klienta, adres do korespondencji oraz adres e-mail, na który ma zostanie przesłane potwierdzenie przyjęcia reklamacji wraz z jej numerem, a także nr telefonu kontaktowego.
Czas odpowiedzi na reklamację wynosi od 14 do 30 dni. O wyniku reklamacji zostaniesz poinformowany listownie lub e-mailowo, na wskazany w zgłoszeniu adres.
Jeśli chcesz sprawdzić status swojej reklamacji skontaktuj się z nami pod nr 800 133 377 podając swoje imię i nazwisko, a także nr reklamacji i datę jej złożenia.