Pon. - Pt.: 9-17 800 13 33 77
Test słuchu online
Przetestuj swój słuch, wykonując nasz test słuchu online. Test zajmie tylko kilka minut i umożliwi dokonanie wstępnej oceny Twojego słuchu.

Reklamacje i skargi

Jak złożyć reklamację lub skargę?

Szanowny Kliencie,

Jeśli nie jesteś zadowolony ze świadczonych przez nas usług, jakości zakupionego towaru lub chcesz podzielić się swoją opinią na temat naszej pracy możesz złożyć reklamację w jeden z poniższych sposobów:

Sonova Audiological Care Polska Sp z o.o.

Ul. Narutowicza 130

90-146 Łódź

Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko klienta, adres do korespondencji oraz adres e-mail, na który ma zostanie przesłane potwierdzenie przyjęcia reklamacji wraz z jej numerem, a także nr telefonu kontaktowego.

Czas odpowiedzi na reklamację wynosi od 14 do 30 dni. O wyniku reklamacji zostaniesz poinformowany listownie lub e-mailowo, na wskazany w zgłoszeniu adres.

Jeśli chcesz sprawdzić status swojej reklamacji skontaktuj się z nami pod nr 800 133 377 podając swoje imię i nazwisko, a także nr reklamacji i datę jej złożenia.

Niniejsza strona internetowa lub aplikacja wykorzystuje pliki cookies. W celu uzyskania dodatkowych informacji o sposobie wykorzystywania przez nas plików cookies, należy zapoznać się z naszym Oświadczeniem o ochronie danych. Ogólne informacje na temat plików cookies znajdują się na stronie www.allaboutcookies.org. Pozostając na tej stronie internetowej, wyrażają Państwo zgodę na wykorzystywanie plików cookies.