Pon. - Pt.: 9-17 800 13 33 77

Komunikat dotyczący bezpieczeństwa

Aktualizacja: 14.03.2021

Drodzy Klienci, 
 
w GEERS zawsze dbamy o zdrowie i bezpieczeństwo Pacjentów, Pracowników oraz ich rodzin.Ze względu na rodzaj działalności naszej firmy oraz typ usługi, którą świadczymy nasze sklepy są i będą otwarte. Stosujemy zalecane środki ostrożności biorąc uwagę, że sprzedajemy produkty medyczne i posiadamy umowy z NFZ.
Szczegółowe informacje na temat godzin otwarcia poszczególnych sklepów są dostępne tutaj.​ 
  • W każdym sklepie udostępniamy środki do dezynfekcji rąk 
  • Wykonujemy bezdotykowy pomiar temperatury ciała
  • Nasi pacjenci umawiają się telefonicznie, a wszystkie wizyty odbywają się indywidualnie – nie ma konieczności oczekiwania w kolejkach.
  • Pracownicy są wyposażeni w środki ochrony indywidualnej, zaś nasze salony są regularnie odkażane – stosujemy profesjonalne środki do dezynfekcji, które niszczą wszelkie wirusy i bakterie.
  • Nie obsługujemy Pacjentów z objawami choroby i będących na kwarantannie
  • Staramy się zachować bezpieczną odległość 1,5 m
  • Ze względu na troskę o dobro pacjenta, wizyty u protetyka słuchu są klasyfikowane jako ważna potrzeba życiowa.
W związku ze szczególną sytuacją oraz w trosce o wspólne dobro, prosimy o przełożenie wizyt pacjentów, którzy stwierdzili u siebie objawy infekcji lub w ciągu 2 ostatnich tygodni wrócili z zagranicy lub mieli kontakt z takimi osobami. W tym celu prosimy o kontakt pod numerem infolinii 800 133 377. Pod tym numerem mogą Państwo także zmienić termin wizyty. Przypominamy, że istenieje też możliwość kontaktu: Najczęściej pojawiające się pytania zebraliśmy w artykule, który znajduje się tutaj.
                                                                                                                                                     
Zapewniamy, że uważnie  monitorujemy sytuację i w miarę jej rozwoju będziemy opierać nasze działania na informacjach i zaleceniach odpowiednich władz lokalnych i rządowych.

Zespół GEERS Dobry Słuch